Sunday 24 July 2011

SUASANA DI UNIT BARU (PART 2)

Unit Tahanan Sementara selama 3 bulan,
Nak sambung cerita pengalaman di Unit Cek..

Seperti yg telah aku ceritakan psl pertukaran ku dahulu..
Sebelum nie aku bercerita psl skop kerja ku di bhgn Posting Cek..
ku igtkan mmg telah ditetapkan skop kerja ku di bhgn t'sebut
Tp rupe2nya tidakkk..
Baru 3 ari di bhgn tu, alih2 dirombak semula ke bhgn lain
di atas masalah yg x dpt dielakkan (dalaman unit t'sbt)
aku dipindahkan ke bilik OMPD di bhgn print cek..
Hari isnin lps berkuatkuasa aku dgn kerja baru..
erm, mula2 ari jumaat lps dpt tahu je aku kne tukar lg,
ku mula rse x selesa n bengang asyik kne tukar aje..
mmg x tdo mlm la mse tue..huhu~
Tp, ari nie bile dh belajar buat print cek wahh, seronok la jgk..
m'cabar ckt drp posting cek..
bhgn yg paling penting n memerlukan kecekapan/ ketelitian yg tinggi
kt cni aku byk b'main dgn nombor..
kje asyik nk key-in data baucer, buat/print cek n print surat iringan..
pastu semak (guna pen merah mcm cikgu..huhu~).
erm, mula2 tue pening la jgk..lama-kelamaan dah ok ckt..
aku cube utk sesuaikan diri..insyaallah..

No comments:

Post a Comment