Monday 27 June 2011

♥♥ MaTa RaBaK GaRa2 MaHaRajaLaWaK..

Mgu nie x smpt nk update blog..Bz m'lwt saudara mara..Jumaat aritu (24.6.2011)  gi umh mak ibik ku @Cheras smpi t'tdo lak kt umh die..nie smua adeQku punye psl la..Gara2 die t'lbh excited n teruja nk tgk Maharajalawak kt umh mak ibik. Al-maklumla umh aku xde astro..so, knela tumpang umh org g tgk..aku nie xde la heran sgt nk tgk cte tu.. tgk leh, x tgk pn boleh..Tp, aku dh pesan kt adeQ.."DeQ, kte x yah tdo tau..aku x bwk baju n ubat"..Sbelum g, penuhla ngn janji manis die "Okey2"..dh smpi sane jmp geng (sepupu) trus lupe kt aku..Sggup die blk umh @Putrajaya gi amik segala brg aku (baju, brus gigi, p'cuci muke n ubat aku)..

 Dah t'bukti Sepah adalah JUARA..!!

1. Sepah - RM350,000 & trofi
2. Jozan - RM250,000 & trofi
3. Nabil - RM150,000 & trofi
4. Jambu - RM50,000 & trofi

Mlm tue tgk Maharajalawak smpi hbs kol 12pm..pastu lyn mak sedare aku Pot Pet Pot Pet smpi la kol 2pm lbh kot agaknye..Bangun lak awal kol 7am dh bgn..Ape lg Rabak la mataku ini..X ckup tito oo...Cian aku m'nahan mata spnjg ari..Ptg tu mak sedara ku ajak g masjid jamek cari baju raye..Tp, aku x gi pn sbb dh jnji ngn mbr aku nk kuar..AdeQ je yg gi..Klu x, dh lm da aku ikut..Yela, aku nie bab b'jln no.1..hehe

Time jmpe mbr, mata dh stim aje..mood pn dh mcm nk x nk je..tp, disbbkan nk celebrate nyer psl thn jela mata nie..Mbr b'ria2 sgt nk celebrate b'day ku ..Padahal lmbt lg..awal da sambut sbb mgu dpn die ade hal..Die blanje mam @KFC n dpt hadiah lg..Hadiahnyer, Jeng3..Tgu di ari Ulangthn bbgurlz yea..

No comments:

Post a Comment