Tuesday 20 September 2011

♥♥ MCM BOLA~

Arghhh!! tension3..
entry utk m'luahkan hati & perasaan..

aku mmg bengang betul la duk kt cnie..dah mcm bola daa..asyik tendang sane tendang cnie..dlu.kata pinjam je 3 bln dr unit PP ke unit Cek..Skrg dh tetap lak..Okeyla, aku leh trime..skrg mslh tmpt aku plk..Asyik dok b'pindah randah je kjenye..mula2 bhgn posting cek pindah ganti kak aklima cuti b'salin..pastu, bile die dh naik kje after raye aritu pindah ganti kak liza plk..skrg, pgwai kata mgu dpn pindah lg ganti kak nisa plk..aduh, kje aku asyik b'pindah randah aje..yg aku ganti nie smua org yg cuti b'salin..klu pas kak nisa naik kje nt, enth mne enth die nk campakkan aku..adeh, bikin fening2 kepala..

aku x ksh mne die nk campak aku..sbb aku dr segi kerja aku ok, xde mslh..smua boleh masuk..tp, bile kte dh selesa n seronok ngn kje kte alih2 kne pindah..haa, spe yg x bengang..bg la tmpt yg btul2 mmg tmpt aku..skurg2nye xdela aku asyik nk agkut brg ke hulur ke hilir..ee, naik fed-up plak aku dibuatnye..kje ok bos yg m'tdbir yg x pandai agihkan kje..

P'soalan di sini : "SAMPAI BILAKAH AKU PERLU BEGINI??"
mcm pelarian xde hala tuju nyer..

No comments:

Post a Comment